Tuesday, March 10, 2009


haii every bodyy...hmm aku baru jer balik dr kg. sonok gak balik kg ni dapat jumpa mak ayah tambah2 lagi dapat main dengan anak sedaraku yg tercinta hmmm...tapi nak dijadikan citer aku duk g puna asek p pasal asgment memanjang..asgment aku x siap2 lagi..banyak yang kena submitt hiskk tensenyer...!!!!hmm 3 ari duk kg aku kembali ke tanjung malimm..hmmm...aku pegila pudu raya nak nik bus yg kul 11 tu..sempatla tgok gelagat orang2 kat sana..hmm dalam memmerhati tu aku jumpala 2 org pak cik nagn mak cik ni kesian tol tgok mak ppak cik na nagis sera hmm entahla mungkin aku ni cepat merasa simpati kat orang...tanyala pak mak cik ni nak turun mana?katanya penang..tetiba dtg ulat2 tiket ni jual tikettt hmm pakcik tu palagi belila tiket dorg tu..durin buring syarikat bus tu..entah boleh pecaye ke tak bus tu..kami berpisahhh....harap2 pakcik makci sampai ke destinasi nak di tuju..kesianyer!!!aku x dapat nak tolong aku sendiri pun x berapa expert at pudu tu..entahla da sampai belom dorang tuu..korang sema ati2la bila kat pudu tu...hmm ok chow!!!!

No comments:

Post a Comment