Friday, March 19, 2010

hari-hari mendatang

lama aku x update blog..x reti maklumla hu3,,,,x der aper aku nak nukilankan dalam blog ni juz sajer untuk mengisi masa aku yg terluang ni hu3...kat universiti aku ni dah masuk sem 6 well..cepatnya mase berlalu,,,x sedar aku nak abes dah belaja and menuntut ilmu kat sini...x tahula ckup ke tak ilmu aku..kekadang aku terfikir layakkah aku berada di sini...hu3...aku pon x pasti...aku ni bolehla dikategorikan manusia yang tak bermotivasi..aku x tahula...aku ingat lagi mase kecil2 dulu, bersemangat, bermotivasi,berjiwa kuat..hu3...sekarang?..mungkin sekarang banyak perubahan yang aku alami,justeru diri ku juga seiring dengan perubahan itu..ya ALLAH kembalikan diriku yang dulu ya ALLAH aku memohon padamu...aku suka mase aku kecik2 dulu sebelum menginjak umur 24 ni..aku masih ingat lagi prinsip aku..walaupun sekeras manapon batu akan melengkuk juga di timpa air...tu prinsip aku..tapi sekarang mana pergi prinsip aku,,pergi meninggalkan aku..terkapai aku di sini huk3
aku harap apa yang aku blaja kat sini akan aku aplikasikan kat luar..untuk menjadi seorang bakal cikgu merupakan satu cabaran yang hebat buaaaaaaaat seseorang yang ingin menjadi seorang guri...thanks a lot

No comments:

Post a Comment